Wednesday 3 July 2013

HOT & NEW Catalyst Parfum!!


Hai semua ^_^

Harini seperti yang dijanjikan, Finy nak update tentang 'something new' from Catalyst! Ape agaknye ye?? Taraaaaaaaa.................


Tu dia haaaa...Parfum keluaran Catalyst Nutraceutical! Rupa dah menarik. Bau lagi menarik! Finy dah cuba tau..Memang wangi dan segar. Ape yang istimewa pasal parfum ni adalah ia merupakan parfum aura yang boleh memberi aura pada tubuh kita. Ia boleh dicampur-campur sehingga menghasilkan bauan sendiri! Dan, disebabkan ia mengikut aura seseorang, bau kita takkan sama dengan orang lain tau! Dan..ia adalah parfum Unisex. Lelaki perempuan boleh pakai. Best kan? :)

Parfum ni adalah jenis Eau de Parfum. Ade dua jenis. Yang pertama Wahidah..


Yang ni bau dia sesuai untuk orang yang aktif. Wangi sangat you ols!

Kedua pulak Rija..


Yang ni pulak bau dia agak lembut(soft). Memang best!

Dalam kotak parfum ni ade 5 botol parfum. Semua bau lain-lain. So, korang leh campur-campur dan cipta bau sendiri. Nak bau lain-lain setiap hari pun boleh!


 
Cuba tengok tu, yang dua botol kiri kanan tu tinggi sikit kan? Ha yang tu jenis spray, manakala yang tiga botol kecil sikit kat tengah-tengah tu jenis roll on. Finy suggest korang campur dengan yang spray untuk bau yang lebih tahan lama ok.

Parfum ni dapat Halal daripada Jakim ye..So, tak perlu ragu-ragu nak menggunakannya. Ia juga long lasting dan sangat wangiii ^_^ Nak beli? Boleh comment sini, PM facebook Finy, Call/SMS 011-23135829 okeh. Harga pulak? Berbaloi you ols..ade 5 botol dalam dia..KLIK kat GALERI PRODUK Finy ea untuk harga..Scroll ke Produk Nombor 12. Silakan... :)


No comments:

Post a Comment